torsdag 18 september 2014

Ett nytt försök kanske, men bara kanske.

Har inte skrivit en rad sen i februari.
En snabb uppdatering, jag har nytt jobb, på mycronic i Täby. Saint-gobain som jag först fick jobb på var alldeles för mycket. Jag jobbade jämt, tidiga mornar, sena kvällar och helger. Sebastian fick ta allt här hemma, hämta, lämna, handla, laga mat.

Det funkade tillslut inte längre. Så nu jobbar med samma sak, men jag kan gå hem itid och jag är en gladare mamma och fru :)

Här kommer bildbonanza från vår/sommar!





Asså, som den här tjejen älskar skor! Hon kommer bli dyr i drift.





Selfie with the kids!





Nytt barnbord till altanen.

















Världens gladaste tjej :)





På bröllop i juni med pappa och make.











Eliott med sin nya cross, stolt och nöjd kille.











Bytt fönster på övervåningen.











Ny bil i somras, såå skön att köra!





På match med morfar.



































Blåbärsplock i skogen i förra veckan!

Gick ju fort att summera senaste halvåret!

Aston bor inte längre kvar hos oss, det funkade inte med heltidsjobb, två dagisbarn och en hund som alla vill ha uppmärksamhet. Ny bor han hos uppfödaren med massa andra hundar, så han behöver inte vara själv. Känns som att vi tog rätt beslut, även om det gör ont i hjärtat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar